Lähettipalvelut

Luotettavat ja monipuoliset lähettipalvelut A.S.A.P-Yhtiöiltä

Lähettipalvelut vapauttavat henkilökuntaa toisiin työtehtäviin.

Lähettipalvelut luotettavan ammattilaisen toimesta - valinta on A.S.A.P -Yhtiöt Oy!
Yrityksessä tulee toimialasta riippumatta usein tilanteita, että pitäisi saada toimistotarvikkeita konttorille tai viedä kirjeitä postiin, ja varastoonkin pitäisi noutaa pakkaustarvikkeita. Lähettipalvelumme on palveluna erinomainen ja siihen voidaan tarvittaessa kytkeä mitä erilaisempia työ- ja palvelutapahtumia.

Yllä olevat esimerkit ovat tilanteita, jotka toistuvat usein ja aiheuttavat pohtimista. Kuka lähtee ja mitä tämä maksaa, kun työntekijä ajelee ympäri kaupunkia hakemassa tavaroita. Ajatusten ollessa kohdassa "mitä tämä nyt maksaa" on hyvä ottaa hetki aikaa ja miettiä, että entä jos käyttäisinkin lähettipalvelua työntekijöiden kaupungilla pyörimisen sijaan? Todellakin, lähettipalvelut voisivat olla loistava ratkaisu. Henkilökunta voisi suorittaa rauhassa omia työtehtäviään lähettipalvelun hoitaessa juoksevia asioita.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjousta!

Lähettipalvelut on saatavana ulkolähettipalvelun lisäksi myös sisälähettipalveluina

Sisälähetin työtehtäviin voidaan liittää esimerkiksi postin käsittely, kopiointi, kokoustilojen ylläpitäminen, vieraiden vastaanottaminen, avustustehtävät kokouksissa, säännölliset tavaranoudot ja niin edelleen.

Lähettipalvelun käyttö on jo ajatuksena hyvä ratkaisu arkipäivän tavaranoutoihin. Seuraavaksi mieleen tulee, että lähettipalveluiden käyttäminen on varmaan kallista.

Lähetin käyttäminen ei ole kallis ratkaisu. Ei ainakaan siinä tapauksessa, kun kääntyy A.S.A.P -Yhtiöt Oy:n puoleen ja pyytää yrityskohtaisesti räätälöityä tarjousta lähettipalveluista. Miksi tehdä työtä ja nähdä vaivaa asioista, jotka voi jättää ammattilaisen hoidettavaksi. Lähettipalvelut ovat juuri sellaisia asioita. Samalla kallista työaikaa vapautuu omille työtehtäville. Tavarataksit merkin alta A.S.A.P -Yhtiöt Oy:stä löytyvät lähettipalvelut, jotka saadaan yksilöityä asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Tuottamamme palvelut ovat varma ja helppo ratkaisu, olipa kysymyksessä säännöllinen tai tilapäinen tarkoitus käyttää palvelua.

Miten voin olla varma, että lähettipalvelu on laadukas kokonaisuus?

Kuorma-auton kuljettamista koskeva lainsäädäntö edellyttää luvanvaraisessa ammattiliikenteessä toimivilta kuljettajilta ammattipätevyyttä. Ammattipätevyys on voimassa 5 vuotta ja sen jälkeen käydään jatkokoulutuksessa. Pakettiautonkuljettajalta ei lainsäädäntö vaadi ammattipätevyyskoulutusta.

Lakisääteisten koulutusten lisäksi A.S.A.P -Yhtiöt Oy järjestää lisäkoulutusta omille ja alihankkijoiden kuljettajille säännöllisin väliajoin. Lisäkoulutuksessa käsitellään asioita seikkaperäisemmin. Ennakoivan ajon koulutuksessa on teorian lisäksi käytännön ajoharjoittelua. Asiakaspalvelukoulutuksessa käydään läpi tilanteita, joita kuljettaja joutuu kohtaamaan suorittaessaan ajotehtäviä. Tavarataksien koulutuksen yhteydessä teemana on myös turvallisuuteen liittyvät asiat.

Kun henkilö suorittaa lähettitehtäviään, on työ vaativaa henkisen sekä fyysisen jaksamisen osalta. On tärkeää, että työhyvinvointi säilyy. Niinpä Tavarataksit järjestääkin koko henkilökunnalle erilaisia harrastusmahdollisuuksia vapaa-ajalle.

Tavarataksit-teippauksella varustettuja autoja näkee liikenteessä päivittäin. Kun autoja on kymmeniä, joissa on yrityksen teippaukset, on tärkeää että kuljettajien liikennekäyttäytyminen ja ajonopeudet ovat kunnossa. Koulutuksella ja työntekijöistä huolta pitämällä lähettipalvelut toimivat ja voimme tuottaa laadukkaita palveluita asiakkaillemme.

Kalusto- ja muissa hankinnoissa tavoitteemme on suosia mahdollisimman ympäristöystävällisiä valintoja, joilla tuotamme lähettipalvelut. Tavarataksien ajotehtävissä onkin suurin osa Euro 6 moottorilla varustettuja ajoneuvoja ja lisää on tulossa vuoden 2016 aikana. Muita energiavaihtoehtoja mietitään sekä testataan ja tulevaisuudessa osa ajotehtävistä suoritetaankin todennäköisesti hybridi- ja sähköautoilla.

Miten voi ottaa käyttöön Tavarataksien lähettipalvelut?

Alkuun päästään ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 09 838 7600 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@tavarataksit.fi. Sovitaan aika milloin yrityksemme myyntiedustaja tulee kertomaan lähettipalvelujen toiminnoista ja samalla käyntikerralla voidaan kartoittaa yrityksenne tarpeet, missä kaikissa kuljetuksissa lähettipalvelut helpottavat arkipäivän toimintoja.

Kartoituksen jälkeen lasketaan yksilöllinen tarjous ja käydään sen jälkeen läpi, onko tarvetta muuttaa mitään palvelukuvauksen kohtaa tarjouksessa vai vastaako se yrityksenne tarpeita kuvauksen mukaisesti. Kun todetaan, että kaikki asiat ovat kohdallaan palvelupaketin osalta, on aika miettiä päätöstä milloin palvelu otetaan käyttöön. Mitä nopeammin lähettipalvelut otetaan käyttöön, sitä aikaisemmin vapautuu yrityksen henkilökunta suorittamaan tehokkaasti muita työtehtäviä ja yrityksen päättäjät voivat unohtaa ajan jolloin he itse hoitivat lähettipalvelut.

Ota siis rohkeasti yhteyttä ja pyydä tarjousta!

Tutustu myös pikakuljetus- ja kuriiripalveluihimme!